نحوه تایید داروی Enoxaparin در سازمان خدمات درمانی

تغییر فرایند تحویل داروی انوکساپارین از تاریخ 01‏/09‏/96 بدینوسیله به اطلاع می رساند از تاریخ 01‏‏‏/09‏‏‏/96 فرآیند تحویل داروی انوکساپارین تغییر می­یابد لذا در این خصوص توجه به نکات زیر ضروری است:

1‏‏‏-  تمامی داروخانه ­ها قبل از تحویل داروی انوکساپارین به بیمه شدگان(داروی انوکساپارین با دوزهای مختلف بدون در نظر گرفتن تعداد داروی تجویزی و سقف ریالی تایید نسخ )  اقدام به تایید نسخه و دریافت کد رهگیری نمایند . بدیهی است نسخ  حاوی داروی مذکور که فاقد کد رهگیری باشند مشمول تعدیلات می گردد.

 2‏‏‏- بیمه شدگان در اولین مراجعه به داروخانه با ارائه نسخه تجویزی داروی انوکساپارین بدون تشکیل پرونده حداکثر امکان دریافت 30 عدد از دارو را در 365 روز (یک سال) دارند. پس از تائید نسخه و انتخاب گزینه ثبت توسط داروخانه، پیامی مبنی برلزوم مراجعه به اداره کل در مراجعه بعدی همراه با مدارک لازم نمایش داده می­شود که مقتضی است این پیام توسط داروخانه به اطلاع بیمه شده رسانده شود و بیمه شده، می تواند به نمایندگان این اداره کل مستقر در  یکی از  داروخانه های 13 آبان ،هلال احمر(مرکزی،جشنواره  و شهرری)29 فروردین و شهید کاظمی راهنمایی گردد. شایان ذکر است حتی در موارد ثبت کمتر از 30 عدد دارو، این پیام نمایش داده می­شود ولی کماکان امکان ثبت دارو توسط داروخانه بدون تشکیل پرونده تا سقف 30 عدد و با الزام دریافت کد رهگیری تا یکسال وجود دارد.
 
 
زمان انتشار: (6 سال قبل)